Радіоконкурс “Український формат”

14.07.15

Business Radio Group у складі трьох радіостанцій (Бізнес радіо, Любимое радіо, Шансон) приймає участь у новому радіопроекті – конкурсі української пісні «Український формат». Організатор проекту – індустріальне об’єднання «Радіокомітет».

123131

Цей конкурс триватиме с 15 липня по 30 серпня. Метою конкурсу є підтримка молодих виконавців та пошук нових зірок вітчизняної естради. Участь у конкурсі можуть брати україномовні пісні, створені упродовж двох останніх років.

Усе, що потрібно для участі: завантажити нову україномовну пісню  на сайті “Укрформату” і  чекати результату голосування журі.

Веб сайт: www.ukrformat.fm

Етапи проведення «Укрформату»:

15.07 – 24.07 – збір робіт та анонсування конкурсу в ефірі радіостанцій;

24.07 – 27.07 – робота журі, відбір восьми пісень, які будуть в ротації;

28.07 – 24.08 – ротація та SMS-голосування (отримання першої оцінки);

24.08– у День Незалежності України відбудеться грандіозний гала-концерт у самісінькому центрі Києва, на якому виступить 8 виконавців-фіналістів. Під час шоу відбудеться додаткове sms голосування (друга оцінка) та голосування членів журі (третя оцінка).

24.08.2015 Україна дізнається імена нових зірок, яких буде визначено  на основі трьох виставлених оцінок.

Призовим фондом конкурсу будуть грошові кошти, отримані від смс голосування. Учасник-переможець отримає 50% призового фонду, відповідно учасники, які посядуть 2-ге та 3-тє місця – 30%  та 20% призового фонду.

15 липня відбулася прес-конференція, у якій прийняли участь голова «Радіокомітету» Анна Жуковська, програмний директор «Наше радіо» Вадим Смілянець, продюсер радіо «Люкс ФМ» Євген Фешак, директор Business Radio Group Євгеній Євтухов.

Згідно матеріалів НАМ, «Радіокомітет» – міжгалузеве об’єднання, до якого входять найбільші радіохолдинги України, в тому числі і  Business Radio Group,

Керівний партнер – Незалежна асоціація телерадіомовників. Радіокомітет створений наприкінці 2007 року задля запуску єдиного галузевого дослідження радіоаудиторії, яким користуються як самі радіостанції, так і рекламні агенції під час планування рекламних кампаній.

Назад